Всички Категории
Каталог

Често задавани въпроси (FAQ)

Свързване с мобилното приложение Mi Home

1. Изтеглете и инсталирайте на телефона си приложението Mi Home 

2. Отворете капака на робота и проверете какъв е статуса на светлинния сензор:

- Ако светлинният сензор не свети, това означава, че Wifi e изкючен.

- Ако светлинният сензор премигва бавно, това означава, че Wifi е в готовност за свързвне.

- Ако светлинният сензор премигва бързо, това означава, че Wifi е в режим на свързване.

- Ако светлинният сензор свети постоянно, това означава, че е свързан към WIfi.

3. Рестартиране на Wifi

Натиснете и задръжте бутона за включване и бутона за зареждане, докато не чуете гласова команда "Reseting Wifi"

4. Добавяне на устройство в мобилното приложение

- Отворете мобилното приложение и натиснете бутона + в горният десен ъгъл.

- Следвайте инстукциите от приложението за добавяне на устройство.

Трябва ли роботът да се зарежда 24 часа преди първото пускане

Не. Робота първо трябва да се зареди напълно преди пурвото пускане.

Каква е рутинната поддръжка на робота

1. Почиствайте веднъж месечно странината четка на робота.

2. Почиствайте средната четка веднъж седмично.

3. Почиствайте всички сензори на робота веднъж седмично.

4. Почиствайте контейнера за вода веднъж месечно.

5. Почиствайте мопа след всяко използване.

Роботът не иска да тръгва по зададен график

1. Възможно е заряда на батерията да е прекалено нисък. 

2. Уверете се че сте задали правилно графика за отложен старт в приложението.

Шум по време на почистване

1. Почистете добре централната четка. 

2. Почистете добре страничната четка.

3. Почистете добре колелата на робота.

Мопът остава сух, дори когато в контейнера има вода

1. Уверете се, че в контейнера има достатъчно вода.

2. Проверете дали сте задали настройките през мобилното приложение.

Роботът пропуска определени зони

1. Уверете се, че роботът има достъп до тези зони.

2. Почистете добре всики сензори.

Роботът не може да се върне на зарядната станция, след почистване.

1. Проверете дали станцията не е изключена от тока.

2. Проверете дали зарядната станция е на същото място в картата на приложението. 

Роботът не може да се зарежда

1. Уверете се, че захранващият кабел не е повреден.

2. Уверете се че зарядната станция свети.

3. Почистете пиновете за зареждане на станцията и робота.

Черпи ли енергия роботът, докато е на зарядна станция

Роботът черпи енергия, но тя е много малка.

Ръководства

Свалете ръководството за Dreame D10s от тук

Свалете ръководството за Roborock S7 MaxV Ultra от тук

Свалете ръководството за Roborock S7 от тук

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас